عشق یعنی...
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




 

عشق یعنی لحظه های بی قرار

عشق یعنی صبر،یعنی انتظاز

 

عشق یعنی اشتیاق و اضطراب

عشق یعنی دلهره،یعنی شتاب

عشق یعنی اشک، یعنی عاطفه

عشق یعنی یادگاری خاطره

 

عشق یعنی تشنگی، یعنی سراب

عشق یعنی خواستن،یعنی له له زدن

عشق یعنی سوختن،یعنی پر پر زدن

عشق یعنی سال های عمر سخت

 

عشق یعنی زهر شیرین، بخت تلخ

عشق یعنی چون همیشه باختن

عشق یعنی خاطرات بی بخار

عشق یعنی دفتری از شعر و عطر بهار

 

عشق یعنی یک تمنا یک نیاز

عشق یعنی زمزمه از عاشقی با سوز و ساز

عشق یعنی خون دل یعنی جفا

عشق یعنی درد و دل یعنی صفا

 

عشق یعنی یک شهاب و یک سراب

عشق یعنی یک سلام ویک جواب

عشق یعنی یک نگاه و یک نیاز

عشق یعنی عالمی از راز ونیاز

 

عشق یعنی همچو لیلا خون شدن

عشق یعنی همچو مجنون راهی سحرا شدن

عشق یعنی تیشه ی فرهاد ها

عشق یعنی عالم فریاد ها

 

عشق یعنی زخم کوه بیستون

عشق یعنی ناله های درد و خون

عشق یعنی در جهان رسوا شدن

عشق یعنی یکه و تنها شدن

 

عشق یعنی انتظار و انتظار

عشق یعنی هرچه بینی عکس یار

عشق یعنی لحظه های التهاب

عشق یعنی لحظه های ناب ناب

 

عشق یعنی حسرت شب های گرم

عشق یعنی یاد رویای نرم

عشق یعنی تا ابد بی سرنوشت

عشق یعنی آخر خط ،بهشت


نظرات شما عزیزان:

FARZANE
ساعت1:18---8 تير 1393
عشق تنها یه کلمه است که از 3 حرف :ع و ش و ق تشکیل شده.در واقع این من و توییم که بهش معنی میبخشیم.حس من و تو...نگاه من وتو به این واژه ی مقدس و نجیب.گاهی بی محابا وارد یه رابطه میشیم و اسمشو میذاریم عشق،یادمون باشه راحت میشه بعضی معانی پاکو تبدیل به نفرت و خاطات بد به جامونده واسه یه عمر زندگی کرد...
دانی که چیست دولت؟ دیدار یار دیدن...


دریا18
ساعت23:01---17 خرداد 1393
عجیب است...حتی رفتگرهم مرا با نفرت نگاه میکند...انگار ریختن برگ هاهم تقصیرمن است...

دریا18
ساعت19:47---17 خرداد 1393
با سایه ام دردهایم را گفتم...از آن روز به بعد نمی دانم آفتاب نمی تابدیا اوهم از جنس آدمها بوده....

دریا18
ساعت16:02---17 خرداد 1393

خواهش میکنم...
پاسخ:   :)



دریا18
ساعت12:23---17 خرداد 1393
جبران نیاز نیست من خودم از وبتون خوشم اومده میام سرمیزنم همین که متن هامو تایید میکنید خودش یه دنیاست
پاسخ:به هر حال ممنونتونم


دریا18
ساعت9:41---17 خرداد 1393
مرسی ممنون نظر لطفتونه.
پاسخ:اخه من چجوري اين همه لطفتون و جبران كنم؟؟؟؟


فاطمه
ساعت21:54---16 خرداد 1393
وب خیلی قشنگی داری ازاهنگ وبت خیلی خوشم اومدموفق باشی خیلی جالب شده همیشه ارزوی موفقیت برات دارم گلم مواظب خودت باش بای فدات عکساشوچندتابرداشتم بااجازه ات بردم وبلاگ خودم ازبس خوشکلن
پاسخ:ممنون از لطفتون و بازدیدتون


دریا18
ساعت18:32---14 خرداد 1393

عشق یعنی آنقدر در تو غرق شده ام که از تلاقی نگاهی با دیگری احساس خیانت میکنم!..عشق یعنی همین..!!!
متن هاتون واقعا قشنگه پاسخ:



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:عشق,عشق یعنی,شیرین,عاشقی,عاشق,عشق ناب,بهترین حس,حس عشق, :: 11:39 ::  نويسنده :